17: de

Blev ingen bf bebis,
så nu ligger man på + sidan.
känns sjukt på ngt sätt. vad ska man nu ha för mål datum?=)
har iaf tagit de väldigt lugnt idag, varit ute med rufus suttit i solen och myst la mig och sov i två timmar och sen duschat rakande benen med lite krångel allt för att få känna sig lite kvinnlig iaf. =)
längtar så efter att få min kropp för mig själv,
blev akut godissugen innan oxå så jocke fick köra mig till hemmakväll med de va stängt och på vägen dit träffade vi andrea och andreas och rocky, så följde med upp till andrea och andreas en stund. de va trevligt :)
imorgon ska vi dit igen om inget oväntat händer. Andreas har fyllt år så ska på kalas där,
så hoppas jag är på humör imorgon =)
ska även träffa rebecka imorgon <3
jocke ska och bowla så blir ändå ensam troligtvis på kvällen,
men de får gå det oxå,
Svea tänk på att du är värd att må bra och är värd all lycka i världen. <3
tror jag ska gå och lägga mig, så man kan vakna imorgon besviken för att bebis inte kommit under natten,

Natti Natti

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0