25 Januari

Ska snart ta tag i städningen här hemma roligt värre inte. men måste bli gjort det oxå.
har lagt ut lite annonser på tradera på saker jag inte använder och som jag köpt men vet jag inte vill längre.
har även ringt till bm i hva och beställt min journal.
så jag hoppas jag kan få med mig den på torsdag när jag och daniella ska dit.
jag tänkte jocke får följa med nästa gång eftersom då vet man vart de ligger och allt sådant.  fast i och med att jag köpt dopplern som gör att man kan göra hjärtljuden så kanske han inte vill. men han vill gå på föräldra utbildningen och de är ju bra det iaf.
Ringt till Telia idag och skällt ut dem fullständigt har inte haft tv internät på stationära datorn eller hemtele sen 30 dec. de är sjukt. aldrig att jag tänker betala för de när de inte funkar. så nu ska de ringa en från telia i dagarna så de ska komma ut och se vad de är för fel.
hoppas de kan lösa det.
de ska göra de om inte annat.

sen har jag som sagt varit inne på lite blogg tävlingar.
alltid roligt och se om man vinner. såg på tradera att de redan va folk som lagt bud på de sakerna jag la ut för några timmar sedan. :) hur bra som helst. alltid bra med tillskott.

imorgon blir de fika med daniella :) ska köpa kontaktgel på apoteket oxå. =)

the end
2010-01-25

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0