Åh våren

ag tror allt det är våren som kommit. idag när jag låg där och väntade på att somnade vid fyra tiden hörde jag några fåglar som sjöng, och ännu mer när jag väckte jocke vid kvart över fem.
så mysigt. njöt verkligen av de idag.


längtar efter att man ska få bra besked någon gång men de lär väl inte hända. tänker inte nämna vad det är men de svider till, jag har tyvärr blivit ganska empatilös när det gäller vissa saker.
sådant som folk skaffar sig själv problem med.
d,v.s sådant som man självskapar nu menar inte jag barn graviditeter m.m,
men mycke annat.

nu är de bara 18 dagar tills denna där är beräknad till att komma ut :)
försökte få jocke till att prata om det igår men han va inte på ngt bra prat humör.
han längtar iaf.
<3

va ute och gick med rufus i 50 min, riktigt skönt.
men nu gör de riktigt ont. men de tar man.
det trycker på.
fick näsblod halvvägs på promenaden oxå,
smidigt NOT. men men de fick gå.
väl hemma satte de igång rejällt, blodat ner linne och tröja, men nu är de okej igen.
ska ta upp de med bm på torsdag, eftersom jag blöder näsblod minst 7 gånger om dagen.
kvittar om man bara sitter eller om man anstränger sig eller ligger och vilar.
idag ska vi och hämta min kamera som jag nyss fick sms om att den kommit.
åh nu vet jag vad jag kommer sysselsätta mig med resten av dagen.
foto foto foto.
kommer säkert upp några här i bloggen. =)

tycker inte graviditeten är jobbig idag, känns hyffsat lätt och smidigt. visst jobbigt med värken men den är över komlig och lite svårt att böja sig men det får man ta:)
så känns det nu iaf de lär ändra sig under dagen.



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0