Bara en natt till

ovit hyffsat i natt trots allt. men de knakar riktigt rejällt i fogarna nu.
inte alls skönt, men de får gå inte lång tid kvar nu.
har varit ute på en kort promenad med rufus,
får bli en längre sen om de slutar regna.
eftersom jag inte har regnkläder... och den vattentäta jackan jag har är lite för liten för magen,
har kommit på mig själv att ha massa funderingar, sådant som kanske borde kommit för länge sen.
tror inte att jag har insett att jag faktiskt är gravid, att de ska komma en bebis och bo och uppfostras hos oss, att vi ska bli föräldrar.
låter säkert helt sjukt men, man vill de ska sätta igång så man får träffa denna där samtidigt som man är rädd för förändringen,
tror förvisso att de är ganska vanligt med att tänka så.
de ska ju ändå bli mysigt,
däremot på morgonen när man vaknar, om någon skulle fråga om man är gravid så nej det är jag inte. glömmer bort de under natten så först när jag känner första rörelsen på morgonen så kommer jag på att de bor en bebis där inne.
psyko. ja kanske lite. men vet inte om de det är för man tänker så mycke på allt annat eller drömmer massa konstigt nu för tiden.
men samtidigt som man är rädd för förändringen så vet man att man kommer älska den. få ha sin lilla bebis här och gosa vara en riktig familj,
bara skaffa villa så har man riktigt svenssonliv.
volvo hund barn,

pratade med svea innan hon gör mig gott,
lyssnar och tycker inte jag är störd.

så glad för de nya människorna jag träffat även de riktiga som finns kvar,

de värmer.

dagny tur vi har varann :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0