Det blir allt en liten tripp till stan

Med tanke på att huvudvärken inte går över och man inte mår 100% så har ju veckan här hemma beståt av vila och farande till borås hela tiden känns de som, jag börjar få panik, vill bara träffa folk, så idag har jag bestämt med Lina och Rebecka om en fika på stan jocke kör ner mig <3
Rebecka gullungen har erbjudit sig att ta bussen med mig hem om jag inte mår okej, gulligt gjort tycker jag.
ska försöka ge mig in på Kappahl idag och kanske lindex om jag orkar, De säger att man ska unna sig något för varje dag som man går över tiden, så något borde de ju finnas:)

seven days
alltså sju dagar över tiden, va tiden gått fort ändå,
hinner knappt med,

imorgon hoppas vi på sm-guld iaf så bebis kan komma ut och vara sm-gulds bebis :)


Svea måste ses snart saknar dej alldeles för mycke,

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0