En helt vanlig onsdag

uppdaterade inte igår, haft en period utan att komma på ngt kul att skriva eller ngt nytt, 
igår var jag hos bm iaf.
bebis mådde bra och hade hjärtslag på 144. :)
jag hade dåligt järnvärde 107 så ska börja ta 2 järntabletter istället för 1, sen hade jag lågt blodtryck 105-110/65
där av är jag ganska yr för de mesta.
men de får gå det med.
man överlever.
mina fogar knakaroch gör ont.
men nu är de inte lång tid kvar <3

idag har jag varit i fullfart ändå. tvättat och städat en del satt upp gardinerna i köket. (då hoppas vi inte mor läser nu eftersom hon säger att jag inte ska klättra.)
men ibland kliar de i fingrarna och då måste man.
vet ju att man får lida för de sen ändå.
bebis har sin favorit låt oxå varje gång flickan i en cole porter sång kommer på så börjar denna där verkligen köra marathon där inne. mysigt. 
fast blir en hel del sammandragningar och förvärkar när man grejar runt.

kommer bilder som jag lovat nu oxå:)


Mumin byxorna

Pyjamaserna jag köpte för ett tag sedan.

och dagens inköp:)

Har även tagit lite bilder på sovrummet så här kommer en försmak:)
inte helt färdigt än men det kommer:)




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0