Fint väder och första gången på föräldrautbildningen

ick upp samtidigt som jocke idag dvs halv sex underbart. not,
hungrig som en jag vet inte vad vart jag då.
sen låg man kolla lite film. så nu ska man snart ut med rufusen. tänkte försöka mig på en lång promenad, nu när de är så fint väder kanske ta med kameran och ta lite kort,
vet inte vad de är med metrobloggen som gör att bilderna ser jätte suddiga ut.
tråkit är de.
sen vid ett kommer jocke och hämtar mig då vi ska på föräldrautbildningen för första gången. ska bli spännande fast känner sig ganska opeppad till det tyvärr,
Vill bara ha denna där här nu.

tycker de är så tungt i kroppen har börjat få ont i hälarna men de får gå det oxå.
sen är man så trött på att folk klagar på hur lite man äter, får höra de flera gånger i veckan. man tröttnar.
men hur lätt är de äta när en bebis ligger och verkligen trycker på.så man vet ju sina egna gränser.
får väl tillägga att jocke säger ifrån när människor tjatar för mycke. <3
eftersom bebis växer så borde de inte vara ngt.
känns som man har ganska fullt upp denna veckan det är skönt. 
har iaf fullt upp idag imorgon och onsdag,
då det idag är föräldrautbildning till halv fem sen imorgon ska jag träffa dagny och på onsdag ska vi och förbereda allt inför fastställande av faderskap, (och ne vi tror inte de är någon annan än jocke som är pappan) men de är ngt man ska göra eftersom vi inte är gifta.


har börjat få carv på ngt nu iaf, dock inget att äta eller dricka.
de är musik, minsta lilla de låter som den är en sorgsen låt så stängs den av eller byts. klarar bara inte av de längre. måste ha positivt.
skriver mer efter föräldrautbildningen.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0