Föräldra utbildning och ensam tid.

föräldrautb va givande men samtidigt lite skrämmande.
man fick ett uppvaknande på vad som väntar en.
bm förklarade väldigt bra om förvärkar och värkar och förlossningen i sig.
fick se en förlossningsfilm dock som va mindre mysig och spännande. Visst att man ska vara med om de men inte på de sättet som när man såg allt filmat nere från.
men kanske gav att se den oxå. nu vet man ju lite mer hur man ska gå till väga, nästa vecka ska vi pröva profylax och massage.
jocke va helt underbar under de tre timmarna idag satt och smekte och masserade mig på ryggen när de gjorde som ondast, <3
tror han kommer vara minst lika underbar när denna där har tänkt komma. om han inte svimmar av ;) ne skämt åh sido men man vet aldrig.
längtar så tills denna där bebis tänkt komma.
eller iaf tills sekunden efter den kommit.
sen efter vi kommit hem så städade vi lite jag ringde Svea när jag va ute. hon är bra hon. hon hjälper mig se de positiva i saker. =)
bara 32 dagar kvar till bebis
sen ikväll åkte jocke och spela hockey så sen dess har jag haft egentid med rufus.
fast han ligger bara och sover.
har suttit och putsat massor på en vas som är vit som fått massa svarta sträck på sig när jag flyttade.
nu är den kritvit iaf.


imorgon blir de iaf stan se om man kan hitta ngt till sig själv som man kan unna sig.:) vore hur bra som helst.



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0