Förlossnings besök och övernattning

Eftersom jag inte mådde något bättre igår efter jag prövat med citodon och alvedon ringde jag in till förlossningen igen och de bad oss komma in, så de gjorde vi de gjorde Ctg kurva tog blodtryck och blodprover. Kollade även med ultraljud de va riktigt häftigt.
hade rikligt med fostervatten, vi fick stanna över natt, och de tog ctg och blodtryck och sådant idag oxå.
Huvudvärken har inte minskat eller något, första läkaren ville att jag skulle stanna tills imorgon, medans den andra som kom ikväll tyckte jag skulle flytta över till patient hotellet eller åka hem för de är inget de kan göra,
ska till bm imorgon, vid 11 se vad hon säger,
+4 dagar idag iaf, förstår inte riktigt vad de håller på med men men de får gå ändå..

synd dock att man inte fick bild från ultraljudet igår men men de fastnade på näthinnan och de gjorde så man verkligen längtar:) <3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0