Fredag hela veckan =)

Får passa på att lägga ut en bild när de är soligt nu när de är regnar ute.
jag som hoppades på sol idag. men inte då.
känner direkt av vädret när de är som de är idag blir mycke tröttare då.
kan iaf säga att jag varit på bra humör nästan hela veckan iaf, de händer inte ofta, tyvärr brukar de dock vara jocke som råkar ut för humörsvängningarna.
och oftast vet inte varför men har blivit över pedant sen jag blev gravid.
vill verkligen de ska vara 100% rent överallt hela tiden.
vilket egentligen är omöjligt.
och allting ska helst gå i rekord fart. och ske på direkten.

Funderar på att beställa en ganska dyr sak till jocke för allt han har fått stå ut med under graviditeten, trotts att man vet om de själv så har man beteet sig som ett svin emellan åt. och även om man egentligen inte alls varit arg på han eller ngt sådant är de ändå han som fått ta det.
men man kan ju på ett sett se de som en prövning. och vi har ju inte gått isär så vi har nog klarat den prövningen. =)
vilket är tur för jag älskar honom över allt annat här i världen.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0