Fredag igen

eckorna går så fort hinner ju inte med, känns det som.

har varit ute och gått 40 min med Rufus innan skönt men kallt. kanske måste införskaffa mig en jacka trots allt.
Hoppades på att slippa det. men men,
väntar fortfarande på att försäkringskassan ska godkänna mina sjukintyg och sen ge mig sjukpenningen. hm. lär ju ta tid. nötter.

haft roligt med jockes dammsugare som jag för övrigt hatade redan från början.
den blev tydligen arg på mig och först gick handtaget sönder och sedan började den ryka så. den tog livet av sig. så ÄNTLIGEN så får jag hit min gamla som jag hade så jag kan dammsuga ordentligen igen. =)

Bebisen sparkar som bara den idag. först hela kvällarna sen när den väl lugnat sig och man känner att man kan somna så börjar den igen blir inte en natt att man somnar innan halv tre.
men den är vaken tidigt på förmiddan oxå. de kommer bli spännande och se om den har samma rutiner sen.

hoppades på att jag skulle få besök idag men verkar inte som de ne.
så blir nog åka bort till jockes mamma och tvätta istället.
värgar tvätta i tvättstugan här. den är ÄCKLIG. massa damm och katthår överallt.
om folk kunde rensa eftersig. usch!

en vecka kvar till julafton tjena. vart har året tagit vägen ?
om en vecka och två dagar firar jag och jocke 1 år. =)
hänt så otroligt mycke under detta året.
både bra och dåliga saker men mest bra saker.


Finns dock en nackdel med att flytta från hva.
man saknar vännerna så himla mycke.
men efter jul ska det bli bättring på att komma till dem mer.
men de är ju så allas liv ändras och man vet ändå vilka ens riktiga vänner är.
Man märker det väldigt tydligt nu.

2009-12-18

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0