Fullt upp

Färgade daggans hår innan hoppas hon blev nöjd:)
fikade även där en sväng i solen.
när jag åkte hem så gjorde jag mat och sen kom lina förbi en sväng och tog en kaffe och hämtade sitt paket :)
trevligt värre.
idag tror jag de slått slint för släkten :)
alla på en och samma dag
först ringde bror
sen pappa sen
min moster
sen min faster
och sen låtsas pappa
och sen mamma.
men alltid roligt med samtal :)
komiskt med alla på en och samma dag:)

haft en bra dag idag fast nu gör min rygg ont och jag är trött och ska nog fundera på sängen en sväng. eller iaf några timmar om de går,
imorgon ska jag träffa Rebecka och melvin,

om inte någon tänkt anlända i natt
men verkar ikke som detta.

lilla bebis komsi komsi,
vi är nyfikna på dej och vill se dej :) <3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0