Händelserik dag

Började iaf med att vi lugnt och fint åkte ut till sambos pappa och fästmö. va där till ungefär tio tiden. jocke fixade med bilen och jag satt och prata med yvonne.mycke trevligt.
de händelserika började när vi hade kommit till alingsås igen.
då jag ber jocke om min mobil och han upptäcker att den är borta. helt puts veck. jag får panik, och blir förbannad och jocke ringer sig pappa som får gå ut snällt och leta.
men de hittar den inte, så åker vi tillbaka ut dit och på vägen ut dit så får vi möte och kör fast i snön.
känslig som man är när man är gravid och de känns som allt går emot en, så gråter man en massa. jocke får igen ringa sin pappa som får komma och hjälpa oss upp med bilen. trevligt värre.
sen efter en stunds försök så kommer vi äntligen loss, och beger oss där jocke kan ha tappat mobilen och vips där hitta han den iaf. skönt där försvann den paniken.
på vägen hem så satt vi och prata och båda kom fram till att vi tänkt på om de här skulle vara när vi skulle in till bb.
att man tappar mobilen man kör fast och man kommer ingenstans jag har värkar och tycker livet är en pina och hunden är med i bilen.
fast vi kom fram till att de alltid finns värre händelser :)

lite av dagen iaf.
Kan dock roa mig med att bebis idag har hållt på att vrida på sig så där så de känns riktigt obehagligt och konstigt men samtidigt mysigt.

vilken lördag:)

nu tänker jag tala om oxå att jag just varit onyttig och ätit pannkakor och sallad :) vid 01:09

The end

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0