Har varit och fikat med Dagny

legat och vilat hela förmiddagen tills halv tolv då jag började göra mig i ordning för att åka ner till stan och ta en fika med dagny. =)
hittade två pyjamaser på rean. fy mig jag som inte tänkte köpa ngt mer.
men men overallen jag köpte kom idag oxå den är så söt.
foto kommer.
har även hittat en systemkamera jag är väldigt då menar jag VÄLDIGT sugen på att införskaffa mig. va på nedsatt pris oxå så kanske ska slå till.
hm.
tål att funderas på.
har fortfarande något så grymt ont i höfterna och ryggen. det är inte skönt.

men de får gå. ska ta upp det med bm nästa gång. 
inte skönt när man verkligen känner att varje steg är en pina.
ska inte klaga de finns dem som har det värre.
men ändå..

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0