Helgen

Nu va det allt bra länge sedan jag skrev.
och nu är det nyheter på gång.

har flyttat mina möbler till jocke nu så nu blior vi snart sambos. äntligen =)
sen väntar vi en liten bebis i april de ska bli så mysigt.:) bara hoppas allt går bra hela vägen.

nu i helgen har vi i fredags fixat massa med hemet mycke som ska i ordning.
sen i igår (lördags) va jag och jocke hos daniella och simon och åt tacos och tjötade sedan åkte vi och bowlade. vilket resulterade i öm kropp och ont i rygg och höfter.
men det var väldigt trevligt.
tacker så bra om denna tjej. =) så roligt att vi fick kontakt.

sen idag har vi tagit de lugnt och kollat på paranormal activity hur bra som helst, och sen efter de åkte vi till jockes mamma och åt lite och sen ville de bowla så följde med och kollade på iaf. =)
så fick hon reda på oxå idag att hon ska bli farmor hihi..
bara halva tiden kvar nu :P
ne nu ska jag glo tv och försöka få jocke att titta med.

tjoho
2009-11-15

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0