Ibland så

Senaste två dagarna har varit sämst med uppdatering.
igår låg jag iaf i sängen nästan hela dagen, va så trött.
va och storhandlade och sen åkte hem och lagade mat, sen la jag mig och där däckade jag, kollade hockeyn hv spelade rätt bra igår trots allt. :)
idag har vi varit ute med rufus och sen inte mycke mer ska snart laga lite mat.
dammsuga av lite sen oxå behövs.
i natt hade jag något så in i ont i magen, kunde knappt vända på mig och sitta gjorde ont.
och idag är magen mer nedsjuken så kanske hade ngt att göra med det.
kan ju hoppas iaf.
kändes som de är musklerna som är utmattade eller ngt sådant.
just nu längtar jag tills jag kan börja träna iaf gå ut och gå riktigt riktit långa promenader, både för min rufus och bebis skull.
ska bli så skönt.
jag försökte få bebis till att planera in att komma ut idag men den verkar ha brutit vårt avtal. men inte lång tid tills den kommer förhoppningsvis.
imorgon ska jag till bm igen.
se vad hon har att säga.
denna veckan ser inte ut att ha så mycke på listan..

träffa Emma på Torsdag,
och barnmorskan imorgon

ska träffa rebecka en dag oxå har vi sagt. :)

försöka få till en dejt med dagny,
så blir de fullt upp och man tänker inte på tiden så mycke.
de går otroligt långsamt vissa stunder.

ska under kvällen lägga upp bilder på de jag fick i fredags och de jag köpt.
ska till djuraffären ngn dag oxå måste köpa nytt halsband till rufus så han inte enbart går i sele. han blir så toviv nu när han börjar få långt hår igen.
har börjat skriva på förlossningsbrev oxå,
så de står med lite iaf sådant som inte står med i journalen.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0