kan man verkligen bara skita i det?

bland sitter man och tänker och funderar en massa.
nu det sista har de varit mycke det här med vänner och sådant.
Fast kan säga att dem vännerna jag har kontakt med nu förtiden är dem som får mig att må bra.  de som man känner uppskattar en.
alla vet att men under hela livet istort sätt byter vänner de är bara så. Man kommer på olika våglängd och nivåer i livet.
tyvärr har man märkt väldigt mycke nu sedan man blir gravid vet inte om de har man graviditeten i sig att göra eller om det bara är det att man faktiskt ser skillnaden.
inte så men jag förstår att man skaffar sig nytt liv och nya erfarenheter.
så inget klagande på så vis.
men kan säga att de finns en person som de verkligen svider i hjärtat p.g.a
en som just precis lova saker men är helt förändrad känner inte ens denna person längre.
från att ha varit tighta som gummiband inget kunde komma emellan men nu vi hörs aldrig.
jag kanske tänker fel men känner faktiskt att eftersom man har försökt en hel del. frågat om man ska ses när man ska till hemtrakterna och sådant. visst personen kanske inte har tid men en halv timma.?! hur skadligt kan de vara. ?
blir så besviken.
jag saknar verkligen vänskapen.
men vad ska man göra.
man är två i alla relationer vill inte den ena så går de inte.
eftersom de tydligen är viktigare att festa än bibehålla gammal vänskap så.

och nej jag har inget emot att folk festar, jag är glad för att mina vänner roar sig men som sagt.
man kanske vill få ett litet utrymme?

men men
finns inte mycke att göra.

som sagt har de vännerna jag vet ställer upp till 1000% de är de som är värda ens vänskap.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0