Kanske är så

när jag stod i duschen innan så såg jag mina armband. tänkte att eftersom jag hade dem när jag blev gravid kanske jag måste ha dem när de är dags att föda. wierd tanke men ändå, har tagit på mig dem oxå, får se om de händer något nu då,
imorgon skjutsar andrea mig till bm så de blir najs.
orkar jag efteråt så blir de nog en snabbis på stan, kanske träffa rebecca får se lite hur jag mår,
tyvärr är det de viktigaste nu att jag mår bra och bebisen så klart.
lite egoistiskt men de får det vara.
ska åka bort och lämna en sak imorgon oxå,

fortsätter hoppas att hinnsvepningen hjälpte.  sannolikhet 2 av 100
men hoppet finns kvar.


<3 natti natti.

imorgon är en annan dag



vad ni tycker
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Jag har hört att om hinnsvepning hjälper så ska det hända något inom tre dagar när var det du fick den första?

2010-04-28 @ 23:02:02
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0