Magen



så Linn nu har du fått bilden på magen du ville ha :)

så en första magbild i 27 (26+3)
tycker ändå om jag får säga de själv den va helt okej.

Denna veckan har jag på

Måndagen: träffat mäklaren som ska sälja min lägenhet. och sen när jag kom hem från det så åkte jag ner till stan med daniella och fikade och hämtade ut paketet man får på babyproffsen. kollade även runt lite om de fanns ngt annat.

Tisdagen: va jag bara hemma istort sätt kollade film och bara tog det lugnt. städade lite.

Onsdagen: va hos Daniella och va med henne på visingen av hennes lägenhet och satt och tjöta massa. de är alltid lika trevligt :)
sen vid halv fem fem gick jag hem och kollade film och grejade lite hemma.

Torsdag: Städade och grejade lite här hemma sen kom Lina på kvällen och fikade satt och tjöta en massa trevligt.
sen ringde jag anjan och linnsan. Mina sjukpenning kom igång äntligen. efter nästan 4 månader utan pengar.

Fredag: Idag alltså ska vila idag känner mig inte helt hundra. men ikväll ska vi ge de ett försök i att bowla. känner att man måste pröva iaf. så man vet om man klarar de eller inte. :) ska bowla med jocke andrea och andreas.  de ska bli najs.

The end

2010-01-15

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0