Motion på riktigt

Kan börja med att berätta att jag är stolt ida av många anledningar.
först när jag kom ner på stan så möte jag upp daniellas vi gick och kollade inne på gina och sen lindex och kappahl som "vanligt".
sen tog vi en fika på violas satt där och pratade en stund om allt och ingenting som alltid konstigt nog har vi väldigt mycke att prata om, de tar aldrig slut.
vi gick sedan bort till badhuset där vi skulle simma. vi gick ut väldigt stort. men 1500 m. känner mina höfter och bäcken men även ryggen nu. men efter nästan varje 50:de meter så stanna vi p.g.a fogarna och sammandragningar. de tog ungefär två timmar. men de va riktigt skönt. kände verkligen att de behövdes. bastade oxå en liten stund men våra fötter började se lustiga ut så gick och duschade och sen gick vi mot stationen. tog bussen då vi va riktigt trött sen in på maxi en snabbis där jag träffa svägerska och svärmor.
sen traskades det hemåt igen.
så när jag kom hem såg jag att sambon städat både i sovrummet och i köket. :) kan dagen bli bättre?


The End

2010-01-26

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0