Ne jag tror det är så....

ag tror att bebis tänker stanna inne där föralltid,
känns så nu iaf, och antagligen kommer jag vara helt slut när de väl är dags, för sova på nätterna går inte och energin är på topp på dagarna, visst de kanske inte är de bästa att ränna på stan varje dag, men man blir ju trött psykiskt av att bara gå hemma. har redan gått hemma ett halv år som sjukskriven nu och jag gillar det inte,
men snart har jag min snosande lilla bebis här:) någon gång när den behagar:)
känns redan som man går på övertid konstigt nog, hm,
men men nu är den så välkommen så,
och idag ska jag till bm som förra veckan sa att hon inte trodde jag skulle behöva komma dit,, hmmm!?!
varför ska jag fortfarande dit ;P
den kommer när den är redo,
men vi längtar efter den,
idag blir de nog iaf att försöka vila så mycke som går och ge rufus lite tid, han behöver de,
sitta lite i solen och bara njuta,
skryter fortfarande med min lilla lilla färg på bröst och ansikte men även på armarna, :)
älskar verkligen våren:)
tror mina fötter är ganska svullna för tårna nuddar inte golvet när man sitter med den rakt.
snart ska jag väcka jocke så han kan åka till jobbet,

2 dagar till bf,
kommer henom i tid tross?:)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0