Nyttigheter

så då va det kväll igen.
riktigt stolt över mig va ute i en timma och gick idag.
även om de gör ont så går de. har ringt till chefen och bett henne skicka papper om föräldraledighet.
sen va vi och skrev på papper om gemensamvårdnad och faderskapet. de gick fort som tur är. blev helt borta där inne. vet dock inte varför.
sen när vi kom hem vilade jag en stund de behövdes sov i kanske 30 min. och nu ikväll har jag varit duktig och ätit tonfisk.
har även druckit teet piffade till de lite med kanel och kokade de med nejlikor. de smakade mycke bättre då.

nu inte p.g.a teet men igår hade jag väldigt mycke sammandragningar som gjorde ont så ringde svea och frågade massa, men de av tog och kom tillbaka idag när jocke kom hem sen lugnade de sig igen.
nu vill man bara de ska sätta igång även om de inte är fullgånget men de är tungt.
börjat svullna ngt så in i på kvällarna.
dricker mycke för att försöka motverka men de vill sig inte. 
men men de är så de får vara :)
tog en väldigt rolig bild på magen innan som jag tänkte jag ska lägga ut imorgon.

älskar denna där och längtar så efter henom.

älskar verkligen denna lilla familjen över allt annat. <3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0