Onsdag

nu vid tolv kommer Lina och Emma och barnen oxå och fikar de ska bli mysigt:)
känner ingenting när de gäller på bebis fronten mer än att de är deprimerande att vad man än gör kollar tv eller är ute och går så kommer de bebisar överallt.
Ska till bm imorgon vid 10, se vad hon säger,
känns som allt man skriver är deppigt,. men de är som sagt svårt att håll humöret på topp.
ibland vill man bara skriva ut hur skit man tycker det är men de är risk att folk tar det fel så håller de inne istället.
brukar skriva så ärligt man kan,
sitter och lyssnar på uggla iaf, de är bra skriver med RebeCCa oxå fått i läxa att lära mig skriva hennes namn haha:)


Älskade lilla bebis har du tänk kika ut snart mamma och pappa vill träffa dej,
vi har väntat på dej så länge nu. och vill starta vårat liv med dej. <3
nu  har vi vetat om att du finns i 38 veckor. =)

Rufus ser lika besviken ut varje gång vi kommer hem och inte har med oss en bebis.
Det måste verkligen vara så att han vet att den ska komma snart.?






vad ni tycker
Postat av: beccis

Weeeiii va gla jag blir.

asså du anar inte vilken skillnad det e när man stavar rätt.

nu ser jag ju att de e mig du skriver om höhö.



ha en trevlig fika.

hörs sen pussor

2010-04-28 @ 13:42:43
URL: http://staaacey.blogspot.com

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0