Riktigt trevlig dag =)

Har varit på stan i stort sätt hela dagen.
jag verkligen älskar att va ute och träffa folk.
nämnt de flera gånger här i bloggen men tycker verkligen de är roligt.
fick mess från dagny på förmiddan om fika så gjorde mig i ordning och åkte ner till stan.
gick lite på stan och träffa på rebecka oxå.:)
grattis till lägenheten :)
jag coh dagny gick och fikade och tjötade sen kom lina och gjorde oss sällskap och vi gick bort och mötte emma eftersom dagny skulle till bm.
så satt gick och fika med emma och lina och prata massa, och efter de gick tog jag sällskap med lina hem, hör och häpna jag gick från stan och hem. va även inne en snabbis på maxi:)
riktigt nöjd med dagen än så länge.
tycker bebis ska tycka va det oxå och tycka de är en tillräckligt fin dag för att komma ut på:)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0