Sämsta nattenpå länge,

Somnade till straxt efter ett vaknade vid kvart över genom täppt och hade svårt att andas, allergi, tog näsdroppar och grejer för de skulle bli bättre de funkade en stund så vaknade jag vid tre igen likadann, trött och less på att inte kunna andas så gjorde om samma procedur igen,
funkade för stunden när jocke kom in kändes de som jag skulle dö av trötthet och tyckte bara allt va jobbigt,
han hjälpte mig och höll hand och allt för att va en bra stöd,
Att allergi kan vara så förbannat drygt,
vi bunkrade upp kuddar så jag skulle kunna halv ligga iaf,
och de funkade låg och kollade tv, men som alla andra dagar så precis när man somnat till igen får man sms eller samtal,
vet inte varför jag inte stänger av ljudet, men de är garanterat ngt jag ska börja med från och med idag,
tycker verkligen de är jätte roligt att folk bryr sig och frågar om bebis kommit m.m
dock kanske inte vid halv sju på morgonen,
men som sagt man är jätte tacksam för att folk bryr sig och är engagerade=)
nu ska jag bara fixa till mig sen sksa vi åka och släppa rufus så han får springa av sig lite innan vi ska iväg,

är på rätt bra humör idag ändå, trotts sömnlös natt,
ikväll ska jag försöka fixa ännu mer med den nya bloggen så jag kan byta över till den när bebis kommit =)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0