Shopping och väggtext

idag har jag och jocke varit riktigt effektiva.
har varit nere på stan kollade både lindex och kappahl gina och waine.
på lindex hittade jocke 3 bodysar som han tyckte bebis skulle ha så de investerade vi och jag hittade en liten mysdress jacka och en body. :)
dock kanske lite pojkaktigt över de hela. men de funkar på tjej oxå.
brunt och turkost.
iaf gör det de enligt mig.
sen när vi kom hem satte vi upp väggtext i hallen över skötbordet och en på väggen som syns direkt när man kommer in.
hur nöjd som helst.
bilder kommer på allting.:)
försöker komma på ngn mat man ska äta idag oxå men kommer inte på ngt.
tvättar samtidigt nu oxå.
4 maskiner kvar. tur de går fort. :)

kör de som inte är användt så mycke och bara är jätte lite smutsigt på snabbtvätt tar 14 min.
sköljmedlet luktar ju så gott oxå... mmmm:)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0