Snart så =)

idag har dagen går för jäkla fort. :)
har städat av lite snabbt här hemma.
fattar inte hur två personer och en hund kan stöka ner så mycke.
men men de gör vi iaf.
sen har jag beställt min önskade systemkamera. :)
va vettigt pris tycker jag så jag är nöjd trots lite ångest och så där men de får gå det med.
förstår mig inte på mig själv ibland.
har verkligen velat ha en systemkamera länge men när de gäller att köpa till mig själv blir jag snål eller dum eller vad man ska säga, jag får ångst och mår väldigt kasst.
vet inte varför jag är sånn men skulle jag köpte de till någon annan hade de inte känts lika illa.
vet inte om de är för jag känner mig egoistisk när de faktiskt gäller att köpa till mig själv.

Svea skäller på mig när jag säger de till henne. de hjälper lite faktiskt.
ibland måste man unna sig själv saker även om de faktiskt är lite dyrare.
nu är den beställd iaf. :)
innerst inne är jag jätte nöjd,
där är den iaf :)


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0