Söndag

Igår efter matchen satt jag jocke och mats och spelade UNO, jag vann för jag spelar i Team. :P
vaknade vid sju idag av sms, att dagnys vatten har gått, så snart har hon sin bebis här. mendans våran har bestämt sig för att den inte är redo för att se världen, vilket känns så skoj så här 9 dagar över tiden. men men glad för hennes skull att graviditeten snart är över. =)

idag får vi se vad det blir att göra jag är uttråkad och vill hitta på massor av saker, men orkar jag det SVAR: NEJ
har iaf varit hurtig och varit ute på en 30 min promenad och lagt på deklerationen,
Rufus tyckte nog det var skönt. jag oxå. ringde och väckte mamma oxå,
känns så ensamt att gå annars.





vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0