Spännande Måndag

Vilken kolla man har inte.
var just påväg skriva spännade tisdag haha.
men men lite vecko vild får man vara.
sitter lyssnar på audioslave- like a stone.
minnen minnen,
idag har jag varit ute med rufus sen kollade jag hockeyn en stund men somnade.
pratade även med malit en liten stund.
roligt att man faktiskt kan prata om exakt allt med henne.
hon är bra hon.

Tänker faktiskt nämna dagny oxå idag, för hon och jag kan oxå prata om allt då exakt allt.
inget som är pinsamt där inte. och speciellt inte nu när man är gravid.

visst kan jag prata med en del andra vänner om allt oxå men vissa saker kan dem inte sätta sig in i.

Där har vi min räddare i nöden Linsan
hon räddar mig för det mesta ringer till henne om alla frågor som kommer upp i huvudet. roligt med någon som har erfarenheter.

sen jocke får oxå stå ute med massa saker. haha stackarn.

funderar faktikst på att vila en stund och sen spackla lite men får se om de finns ork till det.
har faktiskt kollat på tv här hemma för första gången sen 30 december, de ni.
va lite skönt måste erkännas. kunna kolla.
så nu blir de köpa en nätverkskabel till så de funkar.

fick hem en body jag köpte på tradera idag en superman. vet de kan ses som pojkit men den är vit med röd text där av tycker jag de funkar till vilket som. min bebis mitt beslut.
väntar oxå på två packet till som säkert kommer imorgon och på onsdag om man har tur.
efter mitt besök på förlossningen förra tisdagen så kände jag att ifall ifall den lill* tänk titta ut tidigare kanske de är smart ha kläder i mindre storlek så köpte ett packet i stl 44. kan ju alltid säljas vidare om man inte skulle behöva använda det.
sen kommer det en overall brun som en björn. från h&m. tycker den vart så himlans söt så va tvungen.



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0