Stor handling

så vaknade tjugo över sju idag men bara vägrade att gå upp.
så somnade om efter mycke om och men, gick upp vid nio sen.
sen inväntade jag att jocke skulle gå upp så vi kunde frosta av frysen och grejar med lite sådant eftersom jag tyckte vi behövde åka och storhandla så nu finns de mat hemma för iaf minst två veckor framåt. så skönt att slippa handla massor hela tiden.
bara fylla på med mjölk och sådant.
ringde även till mamma och beställde kroppkakor som de får ta med sig hit när de ska hälsa på.
har även tvätt tid idag oxå så ska tävtta de nya bebis kläderna :)

är inte så trött idag som jag trodde. fast ryggen är trött.
benen är svullna, men jag är glad. =)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0