Sunshine?

Soligt idag så underbart när man vakna till det,
riktigt skönt,
ska ut till jockes pappa när jocke vaknat till liv,
klarar verkligen inte av att vara hemma fast man vet man ska vila mycke nu och ta vara på lugna stunder så vill jag inte ha en ändå,
pratade med svea igår när jag inte mådde speciellt bra och sa att jag gråtit och vadjag gråtit för inte just de med att tro att man inte blir bra mamma mer att jocke råka säga att städningen gått fort och jag blev ledsen och tycker inte de är gjort ordentligen. pedant och känslig som man är, va ett litet tag sen man var sådann nu, känslig alltså,
men men de får gå, snart över för hoppningsvis.
åkte iaf ner till stan igår vid tre tiden och tänkte jag skulle köpa något fint till mig själv men jag hittade tre bodysar till bebis och solglasögon till den så de fick de bli, men köpte även tre par trosor till mig :)
så träffade rebecka en stund och gick och fikade, skulle egentligen träffat lina igår oxå men dumma mig va så trött i kroppen när jag skulle bort till henne så jag orkade inte..
ska ta en fika i veckan om inget annat händer.(d.v.s bebis kommer)
även en fika med Emma är in planerad
ska få till en dejt med dagny oxå,
ne sitter bara och svamlar så nu blir de frukost och blutsaft för att sen kunna ta apelsinjuice och järntabletterna.:)
de är underbart att vara gravid. MUMS

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0