underbar morgon. <3

vaknade när jockes väckar signal gick på idag, sa te han efter den ringt tre gånger så han inte skulle försova sig. brukar alltid ha lätt att somna om speciellt vid o5:15 men ikke så väntade på att bilen skulle starta och åka iväg men ikke, de är ngt konsitgt med den igen. lyckat not.
så jag ringde ut till jocke och prata med han hela vägen till jobbet. så stackarn fick lite sällskap iaf.
sen tänkte jag kolla film så kollade på en kass kommer inte ens ihåg vad en hette men ändå, har även en väldigt trött hund som ligger alldeles tät brevid. samtidigt som bebis bara sparkar och sparkar :) mysigt är det.

Måste även tillägga att min natt i min säng har varit nästan underbar. fast tycker de börjar bli väldigt svårt att vända på sig. men de funkar iaf=)

ska försöka få tag på linsan idag måste prata med henne om en sak. som jag dock inte kommentera här.
to private.

ska lägga mig en sväng till och kolla på nästa film Smile face se om den är ngt att ha,

The end



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0