Våren?!

Var ute på promenad med rufus i 30 min. riktigt skönt var det känns som våren kanske är på väg iaf. fåglar som kvittra och blå himmel samtidigt som solen lyser. underbart.
tog råd av svea igår med duschningen. tycker inte den är speciellt smidig längre.. men igår tog de 40 min men va inte yr alls. sitta och duscha de är grejer de.
rakade till och med bene kul för er att vet men har inte gjort de sen v. 16. så va ett tag sedan. tur de inte växer så mycket där.

idag ska jag på stan och fika med lina annars vet jag inte vad som ska göras mer.
pratat med både mamma pappa och malit i tele idag. igår ville jag ha en telefon fri dag pratade bara med mamma en snabbis och sen Svea en sväng på kvällen. men ibland behöver man rast (semester) från telefoner och sådant.

uppdaterar mer ikväll the end

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0