Vecka 22

Du är på dag 148 av 280. (52,9%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 0 fulla dagar (v21+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 16 apr 2010
Du har 132 dagar kvar till beräknad förlossning.

Tänkte jag skulle börja ta magbilder nu denna veckan.
har inte vågat de innan vet inte varför. men är väl för man inte helt förstått att man faktiskt är gravid. men nu syns de och känns det som bara den.
och dagarna går fort som satan man hinner knappt med.
ska hem till jönköping nästa helg och tömma allt i lägenheten så jag kan lägga ut den på försäljning sen. hoppas man får den såld till bra pris och allt sådant.
men de löser sig.
Ikväll ska jag till daniella och pyssla och bara ta det lugnt.
imorgon blir de nog en sväng till Ikea när karl i huset vaknat till och nyktrat till.
håller tummarna för att försäkringskassan godkänner min sjukskrivning nu.  så man kan få lite ekonomi igen.


THE END
2009-12-05

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0