haft en lagom bra helg

helgen som varit har bestått av fredagens kväll som spenderades med Daniella och Nea. jag och Milly va där till tolv, och de var riktigt mysigt lång promenad och massa prat. och gos med underbara döttrar <3
sen i lördags for vi till jönköping för öva på sånger och sitta och prata och träffa lite vänner i all hast.
idag har jag mått pyton. verkligen kasst inte psykiskt men fysiskt med anatomin.
mått illa varit yr och bara velat ligga och sova. dock fick jag för mig att pröva baka tårta inför millys dop eftersom jag ska baka några själv.
så kladdade och testade med de mesta.
så nu får andreas och andrea av göra om den är helt okej inför lördag :)
vi ska nämligen dit ikväll och spela kort. de ska bli riktigt trevligt.
innan va jag förbi emma på jobbet och stod och gjorde henne sällskap en stund. de vart riktigt trevligt.
denna veckan är de mycke att stå i fast de blir inte värre än man gör de.

Måndag: träffa mammor och träffa emma.
Tisdag: träffa rebecca
Onsdag: kolla klänning med andrea
Torsdag
: ---- åka ut till församlingshemmet och duka m.m
Fredag: träffa sofie göra tårtorna
Lördag: DOPET

ska även träffa lina någon dag.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0