kalas-träning-sambofritt-packning

vi har varit och firat svärfar en stund idag och sen dess är de sambofritt och jag och milly passar på att njuta av våran egentid och myser och millsan tränar på att vända sig samtidigt som jag tränar inför solosång. har även hunnit packa en kartong med saker vi inte direkt använder i köket. egentligen sådant som man kan slänga ?!
man samlar på sig så mycke skit. helt sjukt egentligen.

ikväll ska jag va lika duktig som milly jag ska träna zumba. hur kul som helst är de.
verkligen något som passar mig.
det och promenader så är nog resten en biff :)
tanken har slagit mig att de faktiskt är 60 dagar tills vi har lägenheten om inte bara 30. och är de 60 dagar hinner milly bli 5 månader. vart tar tiden vägen?
men än är hon bara 3 månader.:)
tröstar mig med att hon hade varit 3½ om hon fötts på bf. :)
mammas lilla skrutta.
att man kan älska någon så liten så mycke. att man skulle göra allting för henne.
man skulle kunna dö för henne utan att tveka,

så älskad från första stund.
mitt lilla troll :)
snart dags för att börja babysim med henne.



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0