ny tävling om en stund

kommer om en stund lägga ut en ny tävlign här i bloggen och hoppas på att de är många som delar;)
Har kollat efter klänning idag men hittade ingen riktigt tråkigt. men de får gå ändå.
de kommer bli perfekt.
igår ringde kantorn och sa att han fått bältros så han inte kunde vara med. så nu får de bli en vikarie istället.
men de ska nog gå bra ändå.
snart är nog allt fixat ändå.
ska köpa drickor och så och ingridienserna till tårtorna.
idag blir de fixa lite med packningen väntar fortfarande på att nya hyresvärden ska svara ringde han igår och hoppas han ringer mig snart. annars går mina planer i stöpet.
9 dagar kvar till womentripp :)
hihi
igår vart min gammelfaster här och hälsade på en snabbis.
milly fick present och vi fick blommor :)
riktigt roligt när släktningar kommer lite spontant.
då de inte händer så ofta tyvärr. men de är ju så när man flyttar långt bort.
17 dagar kvar nu då alltså.

varit på mio och kikat på en soffa jag tror jag blev kär i men ska kika på lite andra oxå.
vill så mycke nu när man ska flytta.
ny start.
tror de kommer kännas bättre i den nya lägenheten då de sitter skit i väggarna här.
glöm inte vara med och tävla ;)

vad ni tycker
Postat av: Rebecca

längtar till på lördag =)

vilken soffa gillar du? :)

puss

2010-08-11 @ 15:57:48
URL: http://staaaacey.blogspot.com

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0