skulle skrivit kontrakt.!?


skulle skrivit kontrakt på nya lägenheten idag men de ringde igår och sköt upp de till senare i veckan för dem hade problem med de tekniska... drygt.
jag vill ju ha de klart så de inte finns ngn återvändo.
men de blir bra det oxå.

har varit ute med rufus en riktigt lång promenad i powerwalk med hund och barnvagn de ni.
skönt är de

snart skulle ems komma förbi en sväng. mys.
jag borde fortsätta packa de ser ut som ja vet inte vad här hemma.

men de får det göra.

ska även kolla lite ute möbler då vi kommer ha balkong
och de bör ju börja rea ut dem nu tycker man.

har så mycke planer för nya lägenheten så bara längtar.

dags att öva på mina låtar lite igen.
:)
längtar till dopet samtidigt som jag är livrädd.
<3 men jag gör de för millys skull :)



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0