Tänker vara stolt.

tänkte faktiskt vara stolt idag.  för jag är så underbart bra.
jag är en underbar mamma åt milly jag är den bästa mamma iaf enligt henne.
även om hon inte kan säga det så vet alla att man är den bästa mamman åt sina barn.

Denna veckan som har varit så har jag:
sprutat mig själv med bröstmjölk i ögat. de vart mindre skönt.
hämtat ut näsdroppar som ska underlätta amning och utpumpning. *underbara*
träffat en ny vän som jag verkligen hade kul ihop med.
umgåtts/pratat med mina vänner som jag verkligen älskar.
haft roliga disskutioner med min sambo
packat inför flytten
bestämmt kommande tapeter till Millys rum. (de kommer bli så fint)
haft den mest underbaraste dotter som inte varit gnällig eller något sådant alls och sovit som en prinsessa.
Shoppat lite nödvändigt som pyjamasar och overall till snuttis.
gått långa promenader med hund. och han har varit jätte lydig förutom insidenten med att bita sönder mina mysbyxor.


vad ni tycker
Postat av: Fröken M

Klart du ska vara stolt occh man får faktiskt skryta ibland. Jag kan tyucka att den svenska "jantelagen" är både präktig och förlegad !!

det var inte jätte länge sedan viggo fick byxorna så ta en kik på Hm !

2010-08-06 @ 16:01:23
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Anonym

fortsätt att vara det, det är den finaste gåvan man kan få

2010-08-06 @ 19:39:31

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0