zumba

har nyss kört ett pass zumba riktigt skoj är de.
dock va jag inte så pigg som jag trodde men de tar vi igen imorgon :)
äntligen har milly börjat amma lite igen. idag har hon gjort de 3 gånger. skönt.
saknar de faktiskt när hon inte gjort de.
nu kommer jag säkert få kritik men när man ammar så tycker man inte alltid de är speciellt roligt att behöva sitta där och leka kossa i stortsätt hela tiden, men när de väl togs ifrån en då blev man helt knäckt så ja de är värt att amma iaf för mig. tills jag och milly känner oss mogna båda två att släppa.
imorgon blir de en sväng till bvc för vaccenation och vikt och längd. ska bli riktigt roligt att se hur mycke hon vuxit. vikten vet jag redan men längden :)
åh min skrutta.
idag har hon varit ledsen ca 5 min på hela dagen de är riktigt skönt med bra dagar.
hon gör inte så mycke väsen av sig längre. och gör hon de så är de när hon ligger och pratar och leker.
när vi låg och prata för ett tag sedan så kom man in på vad man gjorde innan man hade barn.?
vad gjorde ni som är så stor skillnad mot när ni har barn jämfört med när ni inte hade det!?
vi kom fram till att vi göra ungefär samma saker förutom allt som har med barn till leka byta mata mysa med mera.
självklart ser man till henne i första hand skulle aldrig kunna tänka ngt annat. men hon är glad och nöjd och vi är glada och nöjda de är underbart:)


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0