blev inte riktigt som jag tänkt

blev inte helt som jag hade tänkt mig idag på ikea. när vi skulle plocka ut barnmatsstolen så vart den slut.:(
så får vänta ett tag till inte för de är någon brådska men ändå.  hade varit kul att ha en så millsan kunde vara med små stunder så.
blev lite annan shopping :) nya sommar skor till mig kläder till milly och papper till hennes dop album som vi ska göra.
just när ja skulle ta kort på sakerna ja köpte så la batteriet ner så måste ladda den så kommer de bilder imorgon.
har försökt få tag i personen med lägenheten idag den andra vi är intresserade av men inte då. hon svarar inte så imorgon blir de ringa massa igen.

pratade även med bvc så millsan slipper vaccination denna veckan blir nästa iställt.
hoppas verkligen hon inte blir dålig.
men men de märker vi.

åh jag längtar till flytt önskar nog inget hellre just nu..


va och hämtade millys nya vagn idag med. gud va fin den va smidig och den hade massa funktioner som jag inte trodde den skulle ha. :) hel nöjd än så länge men ska inte ropa hej än :)
nu blir de snart sängen för mig är så trött :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0