en tid sedan nu

har haft saker för mig det sista typ sova och överleva värmen.
kan inte direkt säga att jag tycker de är jobbigt men jag vet att millsan tycker de.
jag trivs i värmen om man tar bort att kroppen svullnar :(
men men det är bara ta de för vad det är.

idag fick jag en riktigt härlig kommentar. va du gått ner :)
stolt tack rebeCCa.
:) glad blev ja.

åh tänk så mycke planer vi har här hemma nu.
kan inte avslöja dem. men de kommer betyda förändring härlig sådan.
längtar så in i.. hoppas verkligen nu. vill de  av hela mitt hjärta.

om en vecka åker vi till jönköping ska vara där 5 dagar så jag hinner träffa mina vänner jag saknar dem.!
<3

ska även ut till visingsö och visa upp milly för min gammelfaster!?
och för millys gammelmorfar. :)
härligt ska de bli.

imorgon ska jag träffa emma och barnen vi ska till boråsdjurpark :) de ska bli mysigt.
ska ta med kameran och fota barnen djuren och oss :)
ska även ringa massa samtal.

kanske träffa RebeCCa imorgon kväll oxå.

hon vart här ikväll de va mysigt :)
trevligt länge sen vi träffades så nu. men de blir de ändring på.

nu blir de sängen behöver skönhets sömnen.

älskar min familj :)



vad ni tycker
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Får vi träffa er med då? :D

2010-07-15 @ 18:31:27
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv. Jag bara älskade den!! :D

2010-07-15 @ 18:58:53
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

du är underbar snuttan <3

Och WOW vilken heting;D Grrrrr

Jag är faktiskt impad på hur duktig du varit.

Magen bah vips borta ÄNNA xD

pussar ;)

2010-07-16 @ 12:00:49
URL: http://staaaacey.blogspot.com

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0