fredag

igår hade jag och E mys kväll. satt och pratade och hade allmänt skoj.
har verkligen sovit ut idag milly vaknade halv åtta efter att ha somnat vid 22 tiden igår.
skönt.
idag är de tänkt att jag ska träffa daniella och nea samt rebecka och senare lina :)
de ska bli trevligt.

kan säga så här att från och med nu så tänker ja inte vara lite informativ om vissa saker.
p.g.a saker som händer i min närhet.
men men
jag hoppas de löser sig till det bästa.

vännen du vet att jag tänker på dej och att jag vill de ska kunna ordna det här nu. så du slipper vara orolig. tänker på dej de vet du. bara ringa smsa eller vad som helst.! älskar dej vännen.

Sara min underbara sara.
allting kommer gå jätte bra.
du får inte klandra dig själv för detta är inget du har bestämt.
det är din kropp som gör det.
du ser ju att den faktiskt gör saker trots att du ligger stilla.
du är guld värld.
älskar dej vännen <3 ringer du så kommer jag de vet du..
ta hand om er.






vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0