Lördags mys

idag gjorde vi något här hemma som inte brukar göras. vi bestämde oss för att åka ner på stan tillsammans och går runt lite.
vi träffas och gör saker här hemma och lite sådant annars men inte att vi direkt umgås lite på tumanhand. därför uppskattas de små stunderna.
vi shoppade lite till milly och till mig, jocke hittade inget.
vet inte varför men idag så har jag en sån där förväntasfull känsla vet inte vad det är det är precis som dagarna innan milly kom. då man va så nyfiken och förväntansfull.
känslan är så över väldigande så jag har nära till gråt.
får se om den går över eller vad som blir av känslan :)
vi har även köpt lite flytt kartongen nu som vi kan börja packa i. jag vill som sagt vara ute i god tid då ja hoppas på slippa denna lägenhet tidigare.

lyssnar på dop låtarna lite oxå :) åh de kommer bli så fint.


gårdagens bakning. blev helt okej. :)

ikväll kanske de blir lite spelkväll med svägerskan och hennes man.
hoppas på detta annars blir de att fixa med lite saker till några vänner. :)



vad ni tycker
Postat av: Sandra

Tävla om att bli dagens blogg här!



http://selb.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-4de-nov.html

2010-11-03 @ 17:36:24
URL: http://selb.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0