mannafrutti

Japps det blev en mannafrutti till kvällsmat.
första gången ja prövat. hur god som helst.
aja nog om den. den smakade underbart.
ikväll har de varit besök här lina och andrea vart här och spelade kort sen risk och senare lite monopol
dock va inte millsan på sitt bästa humör men de fick gå ändå.
nu har jag iaf lite egentid skönt de med just nu.
tänkte informera om att mina två vagnar nu finns på blocket:)
Nowalex kombivagn
Abc design vagnen


känner att jag nog kommer vara en sådan som byter vagn hela tiden. =)
vill hela tiden för nya mig även om jag är super nöjd med båda vagnarna så vill jag ha nytt igen :)

idag känner jag mig positiv riktigt skönt är de.
och dagen har varit riktigt bra.
lugn och skön.

ska ringa på en lgh imorgon hoppas på att den är ngt vi skulle kunna tänka oss. =)
då vi känner att vi måste se till att ha större. :)
vill ha eget rum till millsan när hon blir lite äldre
och sedan lite större sovrum.
hoppas hoppas






vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0