nu kan jag ta det lugnt en stund

dopsamtalet gick bra de var en bra präst iaf av de man såg och hörde.
han såg dock ut som sten frisk från tre kroner. om någon kommer ihåg men de kommer bli bra de är ja säker på.
när vi varit på dopsamtalet så åkte vi till yvonne en sväng men millys humör var inte de bästa en hungrig bebis och inga grejer med oss. har inte vant mig helt än med att inte vara kossa helt. men fick iaf hem min elektroniska pump idag så hoppas de funkar. :)
senare delen av dagen spenderades med ems och the kids. vi gick till nollhaga och matade ankor och tjötade gick även till stan en sväng
Ems är sugen på papaya.
träffade rebecca en snabbis oxå hennes syster kanske hade en som ville hyra våran lägenhet.
de vore ju toppen om vi nu vill ha den som vi ska kika på på torsdag.:)
vore grymt roligt om man fick den.
nu ikväll kom mitt illamående och huvudvärk igen hm mår illa nästan hela tiden....
hmm
har även fixat med ems blogg design.
de gick över förväntat:D
se resultat
sylvenemma.blogg.se

även fixat med min egen header. så denna är tillfällig tills jag vet hur jag vill ha den andra


vad ni tycker
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha sten frisk vår kallar vi för Gollum, han påminner om honom hemskt mycket :P

2010-07-28 @ 08:55:50
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0