se där ja

då va den efterlängtade veckan här.
det kommer bli fart :)
de jag bestämt jag ska träffa är Sara, Julia krister och Melwin, Linn och Alicia, Elin, Sophie och Filippa, bror mamma micke, min moster och sara jadie och arabelle =) kanske anja erika oxå
tror det vart dem säkert ngn jag glömt men inte med någon som helst mening. utan bara dåligt minne.
det ska bli väldans roligt. :)
funderar på om man ska resa redan idag allt är färdig packat eller om man ska vänta tills imorgon. hm känns egentligen onödigt att vänta så varför inte åka redan nu.?
så kommer bli dåligt med uppdateringar här nu.
men kommer komma upp en massa bilder iaf efter veckan har gått:)

have a good time
see you soon. !!!


vad ni tycker
Postat av: Linnéa - mamma till Pärla

sv: okej, ja de är ju fina! Tack för tipsen :)

2010-07-19 @ 19:47:11
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0