Skön dag

dagen har spenderats på staden med dagny nea och millsan. träffade rebecca och mattias snabbt och sen kom emma och tog en fika med mig. alltså en underbar dag <3:D
är så glad för min vän skulle äntligen. är de verklighet :)
älskar dej vännen...

shoppade en del till millsan idag på lindex. de har rea på de kläderna som jag verkligen tycker är fina:)
kommer bilder.
kommer även lite bilder från gårdagens shopping i ullared.

ullareds resan gick jätte bra va hur skoj som helst och den kommer aldrig glömmas för colaburken explodera i kundvagnen. =) emma skratta och milly flina till. =)

älskar att ha fullt upp på dagarna.

:) träffa vänner och bara softa. =) underbart.

jag tänker en massa oxå. längtar tills september. <3

börjar få lite panik oxå eftersom jag inte hittar klänningar till millys dop. vill sötan ska ha en fin klänning samtidigt som vi som ska stå där framme ska ha oxå:D

men men skam den som ger sig. snart finner jag den:)

vet inte om de är med ren förskräckelse eller njutning som jag ikväll kom till upptäckt men att en vit sak stack fram ur tandköttet på milly.
en tand redan 10 veckor gammal. det är därför sötan varit ledsen idag.
inte alls skoj. hon fick alvedon efter att jag pratat med sjukvårdsrådgivningen.
ville inte egentligen ge henne de eftersom hon är mindre än 3 månader men hon fick lite iaf och nu har hon fått sova en stund.

får hoppas den stannar ett tag på den nivån den är på nu, då jag är rädd att hon ska bita till när hon äter. eller liknande. vill helst amma henne 3 månader till. =)

om det går vill säga.



Joakim
även de dagar som de känns skit och vi bråkar så vill jag verkligen inget annat än att de ska vara vi livet ut,
att vi ska finnas där för varann och verkligen visa våra känslor.
jag älskar dej av hela mitt hjärta och jag vet att du älskar mig av hela ditt hjärta.
vi kämpar och vi kommer faktiskt framåt även om vi bråkar mycke ibland så är de faktiskt där vi kommer fram med våra känslor och vilka saker som är missförstånd.
för de är där våra bråk är om missförstånden.

vill iaf säga att jag vill ha dej föralltid now and forever.
simply the best.
älskar dej hjärtat.

vi kommer ha det bästa året iår. :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0