uppe med tuppen.

milly vakna vid sju idag och ville inte somna om, det va bara leka med henne.
nu när man är som vaknast då duger det att sova vilken skitunge jag har. :) men älskar henne så mycke så de gör inget att hon trillskas ibland. <3
på dagens to do lista står de först dopsamtal måste hitta en psalm bara som ska vara med resten har vi listat ut. allt vad gäller sånger och sådant.
hoppas de känns bra med prästen oxå.
jag hoppas min högsta önskan slår int just nu att min lilla sara kan komma. och att bebisarna är kvar i magen.
men vi får se hur det blir <3
iaf blir de en dejt med ems idag oxå de är över en vecka sen.... inte bra inte bra.
ska försöka få in en träff med rebecka oxå ngn dag och en med lina :)
känner att jag mest svammlar tror jag tar en liten nap till. :)


vad ni tycker
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: va kul att du är med o tävlar! lycka till :)

2010-07-27 @ 11:39:03
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: sara l

det är min högsta önskan också, att jag kan komma och medverka på dopet.

pusss till dig och Milly <3

2010-07-27 @ 15:56:49

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0