vill bara att min vän ska veta

Vill bara att min vän är en bland de helt klart bästa. och att denna vän är en vän man verkligen kan lita på och som stöttar en. för ett tag sedan beställde jag ett halsband som jag ivrigt inväntar som ett är till min vän och ett är till mig. de kommer bli fint. dock vill jag veta vad din absoluta favorit färg är. vet att du läser här så skriv en kommentar om de. ;)
tycker dock de kan skynda på lite nu.
vi hade en missförståndsprat idag att jag tar saker fel som hon säger även om jag vet hur hon menar och jag verkligen uppskattar hennes omtanke. 
jag förstår dej.
ska bättra mig.!
för är de något jag verkligen inte vill förlora så är de dej.
jag längtar ivrigt tills vi ses nästa gång.
jag hoppas de känns bättre nu när vi pratat ut ?!
iaf ngt man egentligen inte ska ta här men ibland vill man bara få ut de.

jag älskar dej iaf vännen. <3

SÅ REBECCA . min vän <3




vad ni tycker
Postat av: Rebecca

Jag är helt tårögd gittan <3

du är underbar som skriver såhär.

Jag älskar dig, och mycke kan misstolkas i livet.

Och tack vare mina humörsvägningar så blir allt aningen större för mig än för någon annan dödlig.

Du behöver aldrig oroa dig över att förlora mig.

Spec inte när jag får kärleksbrev i din blogg ;D <3

Ett halsband :D till mig! :O

favvisfärg? hmm, jaru, inte en aning.

Om det är något man ska ha på sig hela tiden, så blir det nog vitt/ silver/ Guld som är mina favvisar. så det är bara att välja själv.



Blir helt rörd jue :P

Du är bäst min bästis <3 puss

2010-07-29 @ 10:21:53
URL: http://staaaacey.blogspot.com

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0